Bankkártyás fizetés - Ingyenes
A rendelés ellenértékét gyorsan és biztonságosan bannkártyával is rendezheted. A bankkártyás fizetés az OTP SimplePay biztonságos rendszerén keresztül zajlik. Válasszd ezt a lehetőséget akkor is ha ApplePay vagy GooglePay segítségével szeretnél fizetni.
Utánvétel - 490 Ft
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni a futárnál, akkor válasszd az "Utánvétel" fizetési módot (Bankkártyával is lehet fizetni a futárnál). Bruttó 100.000 Ft felett csak előre fizetés esetén tudjuk a csomagot kiszállítani.
- Csomag átvételekor kell fizetni
Banki átutalás
A rendelés ellenértékét átutalással is rendezheted. Átutalás esetén a manuálisan ellenőrizzük, hogy beérkezett-e a pénz, ezért a teljes rendelési folyamat több időt vehet igénybe 1-2 nappal.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kezdeményezett: GearUp Kft.
Közlemény: rendelésszám (Amennyiben nem adja meg a rendelésszámot nem tudjuk beazonosítani melyik rendeléshez tartozik az utalás)
Számlaszám: 11738273-20000033-00000000
Amit még tudnod kell...
Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés, stb.), újra próbálkozhatsz a fizetéssel. Ha még így sem tudod befejezni a fizetést, keress meg minket a hello@gearup.hu e-mail címen és kérd a rendelése utánvétes fizetés módra váltását (Az utánvétes fizetés díja bruttó 490 Ft).
Milyen rendelési státuszokkal találkozhatsz az áruházban és hol tudod megnézni a rendelésed státuszát?
A webáruházba történő bejelentkezést követően megjelenik a Vásárlói fiók oldal. A webáruházon keresztül leadott rendeléseid a lap alján találhatóak, ahol az alábbi rendelési státuszokkal találkozhatsz.
- Rendelés rögzítve - Rendelésedet sikeresen rögzítetted. Hamarosan megkezdjük a feldolgozását.
- Fizetésre vár - Jelzi a kártyás/átutalásos fizetés állapotát. Jelentése tulajdonképpen a „Rendelés rögzítve” állapotnak felel meg annyi különbséggel, hogy jelzi a sikertelen fizetést.
- Kiegyenlítve - Jelzi a kártyás fizetés sikerességét.
- Feldolgozás alatt - A rendelést elkezdtük feldolgozni, becsomagolni.
- Kiszállítás alatt - Csomagod úton van a megadott címre.
- Teljesítve - Csomagodat kiszámláztuk, teljesítettük.
- Rendelést nem vette át - Rendelésedet nem vetted át.
- Törölt - A leadott rendelés törlése került. (általában akkor törlünk ha 2-3 napig sikertelen a bankkártyás vagy átutalásos fizetés)